2 βραβεία κατέκτησε Η Lidl Ελλάς στα Responsible Business Awards 2019

25.02.2019 10:00:00 | Θεσσαλονίκη

Τα στελέχη Δημήτρης Χρυσίδης και Ελένη Σαββίδου παρέλαβαν τα βραβεία για λογαριασμό της Lidl Ελλάς.

Ο Δημήτρης Χρυσίδης και η Ελένη Σαββίδου παρέλαβαν τα βραβεία για λογαριασμό της Lidl Ελλάς.

Σε μια λαμπρή τελετή απονεμήθηκαν για τέταρτη συνεχή χρονιά τα βραβεία των Hellenic Responsible Business Awards, την Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου, και η  Lidl Eλλάς απέσπασε δύο σημαντικά βραβεία.


•    Bronze βραβείο στην κατηγορία Πρόγραμμα Εθελοντισμού για τη συνέργεια με τον Οργανισμό Make a Wish: Eκπλήρωση παιδικών ευχών 


Θέλοντας να παραμείνουμε πιστοί στην εταιρική μας δέσμευση για τη στήριξη της κοινωνίας, της προαγωγής του εθελοντισμού και της ικανοποίησης των εργαζομένων μας, αποφασίσαμε στη Lidl Eλλάς να συμβάλλουμε στο έργο του Οργανισμού Make-A-Wish. Έτσι, για να ενισχύσουμε το έργο του οργανισμού, συμπεριλάβαμε για πρώτη φορά στο στολισμό των καταστημάτων μας, το αστέρι του Make-A-Wish σε κάθε Χριστουγεννιάτικό μας δέντρο. Με την κίνηση αυτή υιοθετήσαμε την κάλυψη εξόδων κάποιων ευχών σε όλη την Ελλάδα, θέλοντας να συμβάλλουμε στην πεποίθηση ότι ΟΛΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ. Συμφωνήσαμε για τις ευχές που θα υλοποιούσαμε, να απευθυνθούμε σε κάθε μια από τις τέσσερις περιφέρειες μας (κέντρα Logistic και καταστήματα) στη Σίνδο, τα Τρίκαλα, την Αττική και την Πάτρα καθώς και στα Κεντρικά Γραφεία, δίνοντας έτσι στους πάνω από 5.500 εργαζόμενους μας τη δυνατότητα να συμμετάσχουν στην εκπλήρωση μιας ευχής, βιώνοντας μια μοναδική εμπειρία. 


•    Gold βραβείο στην κατηγορία Kαμπάνια Social Media για το #apotalidl 


Αναμφισβήτητα η καμπάνια #apotalidl ξεχώρισε και έδωσε νέα πνοή στα social media της Lidl Ελλάς! Η φιλοσοφία μας υπαγορεύει πως ό,τι γίνεται από τα Lidl, γίνεται πάντα για καλό! Για τον λόγο αυτό αποφασίσαμε για κάθε τέτοια αναφορά στα social media, άλλοτε αυθόρμητα αστεία και άλλοτε ηθελημένα απαξιωτική για εμάς, να αντιστρέφουμε το σχόλιο σε «κάτι καλό για τους πολλούς». Σε συνεργασία λοιπόν με την ΜΚΟ «Μπορούμε» αποφασίσαμε για κάθε αναφορά που περιείχε τη φράση ή το hashtag "από τα Lidl" να δίνουμε 10 μερίδες φαγητό σε οικογένειες που τις είχαν ανάγκη.  Συγκεντρώσουμε 17.912 αναφορές σε διάστημα μόλις δύο μηνών οι οποίες μετατράπηκαν σε 200.000 μερίδες φαγητού.


Γιατί στη Lidl Ελλάς αποστολή μας είναι ένα καλύτερο αύριο…
 

Επικοινωνία

Αποκλειστικά για ερωτήματα από εκπροσώπους ΜΜΕ
press@lidl.gr

Κατηγορίες


Λήψη

Λήψη (1.37 MB)

Share

Άλλα Media
Δείτε ακόμα