REset Plastic - Η στρατηγική μας για το πλαστικό
Το πλαστικό διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στο λιανεμπόριο τροφίμων: Είναι ανθεκτικό, ελαφρύ και μπορεί να χρησιμοποιηθεί με πολλούς τρόπους. Ειδικότερα, το πλαστικό προστατεύει τα τρόφιμα κατά τη μεταφορά τους, και μας επιτρέπει να εγγυηθούμε την ποιότητα, τη διάρκεια ζωής και τη φρεσκάδα τους για τους πελάτες μας. Ωστόσο, επειδή παράγεται ολοένα και περισσότερο πλαστικό και πολύ μικρό μέρος του ανακυκλώνεται, τα πλαστικά απορρίμματα αποτελούν ένα αυξανόμενο πρόβλημα για τους ανθρώπους, τα ζώα και το περιβάλλον.
Η Lidl Ελλάς είναι η πρώτη επιχείρηση οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων στην Ελλάδα που απέσυρε οριστικά από τα καταστήματά της στις 31.12.2019 τα πλαστικά μίας χρήσης όπως καλαμάκια, ποτήρια, πιάτα, μαχαιροπίρουνα και μπατονέτες.
Ως μία από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις λιανεμπορίου τροφίμων, αναγνωρίζουμε την ευθύνη που μας αναλογεί για το περιβάλλον. Για τον λόγο αυτόν, όσον αφορά τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, στοχεύουμε έως το 2025 στη μείωση της χρήσης πλαστικού κατά 30%, στην 25% μέση περιεκτικότητα ανακυκλωμένου πλαστικού και στη μέγιστη δυνατή ανακυκλωσιμότητα για το 100% των συσκευασιών των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας μέχρι το 2025. Επιπλέον, αφαιρέσαμε το μαύρο πλαστικό – που ανακυκλώνεται δύσκολα – από όλες τις συσκευασίες προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, μέχρι το τέλος του 2021.
Αυτά τα μέτρα αποτελούν μέρος του REset Plastic, της διεθνούς στρατηγικής μας για το πλαστικό, η οποία ξεκίνησε το 2018 από τον Όμιλο Schwarz. Μαζί, επιδιώκουμε το όραμα μας «Λιγότερο πλαστικό - Κλειστοί Κύκλοι πρώτων υλών».
Οι στόχοι μας για το πλαστικό
%
μέση περιεκτικότητα ανακυκλωμένου πλαστικού στις συσκευασίες προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας μέχρι το 2025
%
λιγότερο πλαστικό έως το 2025
%
των συσκευασιών προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας να καταστεί ανακυκλώσιμο στο μέγιστο δυνατό βαθμό έως το 2025