Αναγνωρίζοντας τη σημασία της ευρύτερης επίδρασής της στην εθνική οικονομία και στις θέσεις εργασίας, η εταιρεία θέλησε και φέτος να προσμετρήσει την άμεση και έμμεση συνεισφορά της, για το οικονομικό έτος 2022, με την κατάρτιση της όγδοης κατά σειρά Μελέτης Κοινωνικο-οικονομικής επίδρασης .
Σκοπός της μελέτης, για ακόμη μία φορά, είναι να προσδιορίσει και να αξιολογήσει τις επιδράσεις που δημιουργούνται από τη λειτουργία της εταιρίας στην Ελλάδα, για την οικονομία και την κοινωνία της χώρας. Ως σημείο αναφοράς της λογοδοσίας και στρατηγικής της, η Lidl Eλλάς ορίζει τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών. Τα ευρήματα σε όρους προστιθέμενης αξίας, υποστήριξης θέσεων εργασίας και καταβολής φόρων και εισφορών στο ελληνικό κράτος, παρουσιάζονται αναλυτικά στη μελέτη με τη μορφή δεικτών.
Με γνώμονα τη διαφάνεια και την αντικειμενικότητα, η εταιρεία απευθύνεται σε όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη της, καθώς και σε ενδιαφερόμενους κοινωνικούς και οικονομικούς φορείς, ώστε να διαμορφώσουν μία συνολική αντίληψη της οικονομικής και κοινωνικής αξίας που δημιουργεί η Lidl Ελλάς στην χώρα μας. Για την υλοποίηση και τη σύνταξη της μελέτης, συνεργαστήκαμε με την εταιρία Ernst & Young.