5 Διακρίσεις για τη Lidl στα IAB MIXX AWARDS 2019
01.07.2019 | Θεσσαλονίκη
Η Lidl έλαβε πέντε σημαντικές διακρίσεις στα IAB MIXX AWARDS 2019, με τη Lidl Κύπρου να κερδίζει 1 χρυσό βραβείο και τη Lidl Ελλάς να κατακτά 1 αργυρό, 1 χάλκινο και 2 βραβεία μελών IAB.
Τα MIXX AWARDS, βραβεία με διεθνή χαρακτήρα και προβολή, ανέδειξαν τα καλύτερα έργα της χρονιάς στο ελληνικό ψηφιακό οικοσύστημα. Μεταξύ αυτών ήταν:
- Η καμπάνια «Μαζί σε κάθε φάση» της Lidl Κύπρου, που ξεχώρισε λαμβάνοντας το Χρυσό βραβείο για την omni-channel παρουσία της σε παραδοσιακά και ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας, προβάλλοντας τη Χορηγία του Παγκύπριου Πρωταθλήματος CYTA και των Παιδικών Πρωταθλημάτων Grassroots.
- Το «Online Φυλλάδιο Προσφορών» της Lidl Ελλάς, το οποίο διακρίθηκε με:
• Αργυρό βραβείο και Βραβείο των Μελών του IAB για την επίδρασή του στις διαδικτυακές αναζητήσεις των καταναλωτών μέσω της βέλτιστης χρήσης data.
• Χάλκινο βραβείο και Βραβείο των Μελών του ΙΑΒ για το αποτελεσματικό του branding με αξιοποίηση τακτικών search marketing.
Για 5η συνεχόμενη χρονιά, η διοργάνωση των MIXX AWARDS επιβράβευσε τις πιο δημιουργικές και αποτελεσματικές πρακτικές στον χώρο της ψηφιακής επικοινωνίας και διαφήμισης, έχοντας ως στόχο να εμπνεύσει την αγορά μέσα από την ανάδειξη νέων ιδεών και μελλοντικών τάσεων.
H Lidl έδωσε δυναμικά το παρών και επιβραβεύτηκε για έργα της που σηματοδοτούν τη νέα εποχή στην οποία περνά το λιανεμπόριο χάρη στις δυνατότητες που προσφέρουν οι ψηφιακές τεχνολογίες.
Αναλυτικά οι κατηγορίες βράβευσης:
Lidl Κύπρου
Cross-Media Integration // Gold Βραβείο
Lidl Ελλάς
Effective Use of Data // Silver & Βραβείο Μελών ΙΑΒ
Search // Bronze & Βραβείο Μελών ΙΑΒ