5 διακρίσεις για τη Lidl Ελλάς στα Dime Awards 2019
03.06.2019 | Θεσσαλονίκη
Η Lidl Ελλάς διακρίθηκε στα Digital Media Awards (DIME) 2019 για την Ψηφιακή Επικοινωνία & Marketing, την Ενίσχυση της Εμπειρίας του Αναγνώστη καθώς και τις Βέλτιστες Ψηφιακές Υπηρεσίες, λαμβάνοντας 1 χρυσό, 3 αργυρά και 1 χάλκινο βραβείo.
Ανάμεσα σε πολλές υποψηφιότητες μεγάλων διαφημιζoμένων ο θεσμός των Digital Media Awards απένειμε στη Lidl Ελλάς:
- Χρυσό βραβείο για τη στρατηγική αξιοποίησης του e-newsletter και την αποτελεσματικότητά του
- Aργυρό βραβείο για το κανάλι της στο YouTube και τη στρατηγική επίτευξης οργανικών αποτελεσμάτων
- Αργυρό βραβείο για το επιτυχημένο λανσάρισμα της καμπάνιας «20 χρόνια Lidl Ελλάς» στο digital περιβάλλον
- Αργυρό βραβείο για το mobile app και την αξιοποίησή του για την ενίσχυση της εμπειρίας και πιστότητας των χρηστών
- Χάλκινο βραβείο για την επιτυχημένη προώθηση του online φυλλαδίου μέσω του programmatic δικτύου
Ο θεσμός ανέδειξε για 6η συνεχή χρονιά τις βέλτιστες πρακτικές που ξεχώρισαν την περασμένη χρονιά, σκιαγραφώντας τη δυναμική εξέλιξη και την πρωτοπορία του digital publishing στην Ελλάδα.
Η Lidl Ελλάς ήταν ανάμεσα στους πρωταγωνιστές, με έργα που κέρδισαν τις εντυπώσεις και άφησαν το δικό τους ξεχωριστό ψηφιακό αποτύπωμα στη χώρα, κατακτώντας διακρίσεις μοναδικές, όχι μόνο στην κατηγορία των Super Market, αλλά και στο σύνολο της ελληνικής ψηφιακής αγοράς.
Aναλυτικά οι κατηγορίες βράβευσης:
Best e-newsletter // Gold
Best Use of YouΤube // Silver
Best Campaign for Launch // Silver
Best App // Silver
Best Programmatic Campaign for a brand // Bronze