7 βραβεία για τη Lidl Ελλάς στα Content Marketing Awards 2022

Επισφραγίζει την αφοσίωσή της στη δημιουργία ποιοτικού περιεχομένου

31.10.2022 | Θεσσαλονίκη

Content Marketing Awards 2022

Από αριστερά προς δεξιά: Νικέλα Ζέρβα, Employer Branding Specialist | Βάσια Βλάχου, HR Project Leader | Δήμητρα Κυρσταυρίδου, Employer Branding Specialist

Η Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού της Lidl Ελλάς ξεχώρισε στα φετινά Content Marketing Awards, τον θεσμό που αναδεικνύει τις πιο αποτελεσματικές και καινοτόμες πρακτικές του content marketing της χρονιάς, κατακτώντας συνολικά 7 βραβεία.

Συγκεκριμένα απέσπασε:

  • 2 Gold βραβεία στις κατηγορίες «Best Content Strategy for Employees» και «Best User Generated Content» για το πρόγραμμα Lidlwood, που ενώνει το #teamLidl από κάθε γωνιά της Ελλάδας και δίνει την ευκαιρία στους ανθρώπους της να λάβουν μέρος σε εσωτερικές και εξωτερικές καμπάνιες επικοινωνίας
  • Gold  βραβείο στην κατηγορία «Best Use of LinkedIn for Content Marketing» για τη δημιουργία περιεχομένου για το LinkedIn
  • Silver βραβείο στην κατηγορία «Best Content Strategy for Employees» για την καμπάνια «Οι άνθρωποι πίσω από το Νώμα» που παρουσιάζει τις ομάδες που εργάστηκαν για τη δημιουργία της νέας ομώνυμης σειράς τοπικών προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας
  • Silver βραβείο στην κατηγορία «Best Content Marketing Program | Other» για τη στρατηγική δημιουργίας περιεχομένου στο Employer Branding, που παρουσιάζει σε κάθε δυνητικό υποψήφιο και υποψήφια την αυθεντική Lidl Ελλάς
  • Bronze βραβείο στην κατηγορία «Best Content Strategy for Employees» για τη καμπάνια Top Employer 2022 που αφορά στον εορτασμό της βράβευσής της ως Κορυφαίου Εργοδότη για 6η συνεχόμενη χρονιά με τη συμμετοχή ανθρώπων της πρώτης γραμμής από τα καταστήματα, τα logistics centers και τα γραφεία
  • Bronze βραβείο στην κατηγορία «Best Multi-Channel Content Strategy» για το πρώτο πρόγραμμα διττής εκπαίδευσης για το λιανεμπόριο στην Ελλάδα Lidl UP: Learn & Work

Η Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού της εταιρείας επενδύει στην παραγωγή ποιοτικού περιεχομένου με στόχο την προβολή της αυθεντικής Lidl Ελλάς, μέσα από το εταιρικό κανάλι στο LinkedIn, το career website team.lidl.gr και όχι μόνο, ώστε να δώσει τη δυνατότητα σε κάθε δυνητικό υποψήφιο και υποψήφια να μάθει λίγα περισσότερα για αυτή. Μέσα από ένα σύνολο καινοτόμων δράσεων, ενεργειών και έργων, η Lidl Ελλάς στοχεύει να παραμένει κορυφαίος εργοδότης επιλογής.

Επικοινωνία

Αποκλειστικά για ερωτήματα από εκπροσώπους ΜΜΕ
press@lidl.gr

Κατηγορίες


Λήψη

Λήψη (146.23 KB)

Share

Άλλα Media
Δείτε ακόμα