Η Lidl Ελλάς έχει συναίσθηση της ευθύνης της απέναντι στην κοινωνία και το περιβάλλον. Σε αυτό το πλαίσιο παίζει σημαντικό ρόλο και η υπεύθυνη διαχείριση των πρώτων υλών. Γι΄αυτό η Lidl Ελλάς έθεσε ως στόχο της τη μείωση του πλαστικού στις συσκευασίες ιδιωτικής ετικέτας κατά 20% έως το 2025, καθώς επίσης, έως το 2025 το 100% των συσκευασιών των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας να είναι στο μέγιστο ανακυκλώσιμες.
Τα μέτρα αυτά αποτελούν μέρος του REset Plastic, της διεθνούς στρατηγικής του ομίλου Schwarz για το πλαστικό, στην οποία συμμετέχει και η Lidl Ελλάς. Η ολιστική προσέγγιση εκτείνεται από την αποφυγή, έως τον σχεδιασμό, την ανακύκλωση, την απομάκρυνση, την καινοτομία και την πληροφόρηση. Έτσι μειώνεται η χρήση του πλαστικού και κλείνει ο κύκλος στο πλαίσιο της κυκλικής οικονομίας.