SROI

Μελέτη Social Return on Investment (SROI)

Η Lidl Ελλάς πραγματοποίησε για δεύτερη συνεχή χρονιά Social Return on Investment (SROI) Study, θέλοντας να μεταφράσει τις επενδύσεις της στο CTY Greece, το Κέντρο για Χαρισματικά και Ταλαντούχα Παιδιά του Κολλεγίου Ανατόλια, σε κοινωνική αξία. Για το διάστημα Ιανουάριος 2014 - Δεκέμβριος 2020, με τη συμβουλευτική υποστήριξη του τμήματος υπηρεσιών Κλιματικής Αλλαγής και Βιώσιμης Ανάπτυξης της ΕΥ Ελλάδος, διεξήχθησαν μεταξύ άλλων συνεντεύξεις, focus groups και ερωτηματολόγια στους εμπλεκομένους με σκοπό την κατανόηση των αλλαγών που επήλθαν στις ζωές των επωφελούμενων από τη συμμετοχή τους στις δραστηριότητες του CTY Greece που υποστήριξε η Lidl Ελλάς, τον εντοπισμό των σημαντικότερων αλλαγών που βίωσαν οι επωφελούμενοι και την ιεράρχησή τους, τη βελτίωση της αξιολόγησης της κοινωνικής αξίας που δημιουργείται από τις δραστηριότητες του κέντρου και την αποτίμηση της κοινωνικής αξίας που δημιουργήθηκε.

Τα ευρήματα της έρευνας αποκάλυψαν πως για κάθε 1€ που επενδύθηκε, από  τον Ιανουάριο 2014 έως τον Δεκεμβρίου 2020, από τη Lidl Ελλάς στο CTY Greece, έχουν δημιουργηθεί 3,7€ κοινωνικής αξίας,  μέσω των δραστηριοτήτων του κέντρου.